Küçük Bir Bağışla Büyük Kampanyaların Parçası Olunabilir


 

Yardımsever kimseler kendileri kilometrelerce uzaktaki ihtiyaç sahibi insanlara ulaşamasa da bazı insani yardım dernekleri aracılığıyla yardım göndermek isteyebilir. Ancak bunun için güvenli olduğundan emin olunabilecek bir kuruluşa ulaşmak istenir.

İnsani Yardım Derneği

Şefkat Eli Derneği, düzenli yardım kampanyaları yapan, yardıma muhtaç Afrika ülkelerinin halklarına bilfiil ulaşarak ihtiyaçlarını gideren güvenli bir insani yardım derneği niteliğindedir.Çalışmalarının devamı için bağış alma yetkisine sahiptir. Yapılan bağışları kabul ettikten sonra takibini sağlar ve doğru yerlere ulaştırdıktan sonra sms mesajı ile bilgilendirme yapar.

Yardım Faaliyetleri

Şefkat Eli Derneğinin yaptığı yardımlar arasında Afrika halkları için su kuyuları açmak, erkek çocuklarını sünnet ettirmek, göz ameliyatları yapmak, ekmek ve un ulaştırmak, ibadethaneler inşa etmek gibi faaliyetler vardır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mankenlik Hakkında Her Şey

Evde Uygun Fiyatlı Cilt Bakımı

Yurtdışında Okumanın Yolları